Hiteles részletesség
Sokszor kevés betű is elég egy termék, egy szolgáltatás bemutatásához. Különösen akkor, ha az illusztráció részletgazdag és szakmailag megbízhatóan pontos.
Hiteles részletesség
Sokszor kevés betű is elég egy termék, egy szolgáltatás bemutatásához. Különösen akkor, ha az illusztráció részletgazdag és szakmailag megbízhatóan pontos.
Messziről is legyél felismerhető
Amikor egy termékmárka vízuális megjelenítését tervezzük egyértelmű, könnyen beazonosítható összképre törekszünk. Még nehéz szögből fotózott képen is felismerhető az általunk létrehozott márka.
Messziről is legyél felismerhető
Amikor egy termékmárka vízuális megjelenítését tervezzük egyértelmű, könnyen beazonosítható összképre törekszünk. Még nehéz szögből fotózott képen is felismerhető az általunk létrehozott márka.
Millió kritérium nagyon kis helyen
A márkát kifejező kreatív üzenet egyértelműsége, a szerethetőség, a felidézhető látvány tömörsége, beazonosíthatósága. Annyi mindennek kell megfelelni egy logó tervezésekor.
Millió kritérium nagyon kis helyen
A márkát kifejező kreatív üzenet egyértelműsége, a szerethetőség, a felidézhető látvány tömörsége, beazonosíthatósága. Annyi mindennek kell megfelelni egy logó tervezésekor
Memória fogas létrehozása
Küzdelem azért, hogy emlékezzenek az üzenetünkre. Egyedileg kifejleszett kreatív vízuális kulcsok. Informatív tartalmak átláthatósága. Kedves részletek. Így készül a szerethető design.
Memória fogas létrehozása
Küzdelem azért, hogy emlékezzenek az üzenetünkre. Egyedileg kifejleszett kreatív vízuális kulcsok. Informatív tartalmak átláthatósága. Kedves részletek. Így készül a szerethető design.
Az együttműködés művészete
Arculati kézikönyvre nem lenne szükség, ha egyetlen tervező végig tudná vinni a márka összes eszközének változásait. Mivel ez nem lehetséges, ezért egy arculat kifejlesztésén és fenntartásán sokan dolgozunk párhuzamosan. A közös alkotói folyamatban résztvevők munkáját összegzi a folyamatosan frissülő online arculati kézikönyv.
Az együttműködés művészete
Arculati kézikönyvre nem lenne szükség, ha egyetlen tervező végig tudná vinni a márka összes eszközének változásait. Mivel ez nem lehetséges, ezért egy arculat kifejlesztésén és fenntartásán sokan dolgozunk párhuzamosan. A közös alkotói folyamatban résztvevők munkáját összegzi a folyamatosan frissülő online arculati kézikönyv..
Egy másodpercünk van
A hallgatóságunk rendkívül gyorsan eldönti, mi érdekli és mi nem. Ennyi idő alatt kell maradásra bírnunk és felkeltenünk az érdeklődését.
Egy másodpercünk van
A hallgatóságunk rendkívül gyorsan eldönti, mi érdekli és mi nem. Ennyi idő alatt kell maradásra bírnunk és felkeltenünk az érdeklődését.
Ügyféltalálkozók gesztusa
Kinyomtatva, becses ajándék. Digitális változatban, módott ad az alapos elményülésre. A termék, a szolgáltatás tényleges megismerésére és az elköteleződés kiépülésére. Sokszor itt alakítjuk ki az igazi fogyasztói hűséget.
Ügyféltalálkozók gesztusa
Kinyomtatva, becses ajándék. Digitális változatban, módott ad az alapos elményülésre. A termék, a szolgáltatás tényleges megismerésére és az elköteleződés kiépülésére. Sokszor itt alakítjuk ki az igazi fogyasztói hűséget.
Az építészet nem tudja...
...megjeleníteni a márka „otthonának” hangulatát, arculati jegyeit. Ezzel az eszközkészlettel segítünk könnyen eligazodni látogatóknak, kollégáknak. Ugye HR és belső PR, ti is használjátok?
Az építészet nem tudja...
...megjeleníteni a márka „otthonának” hangulatát, arculati jegyeit. Ezzel az eszközkészlettel segítünk könnyen eligazodni látogatóknak, kollégáknak. Ugye HR és belső PR, ti is használjátok?
Szó szerint kézben hordozzuk őket
Ezeknek a márka eszközöknek a tervezésekor ügyelünk a használatukból adód különleges körülményekre is. Mit látunk, ha tele vannak, vagy ha félig üresek?
Szó szerint kézben hordozzuk őket
Ezeknek a márka eszközöknek a tervezésekor ügyelünk a használatukból adód különleges körülményekre is. Mit látunk, ha tele vannak, vagy ha félig üresek?
Az összetartozás minősége
A belső kommunikációs eszközeink létrehoznak egy bizonyos igényességi szintet. Ahogy kollégáinkkal kommunikálunk, úgy fogják a kollégák is megbecsülni a vállalati márkát.
Összetartozás minősége
A belső kommunikációs eszközeink létrehoznak egy bizonyos igényességi szintet. Ahogy kollégáinkkal kommunikálunk, úgy fogják a kollégák is megbecsülni a vállalati márkát.
Szívesen dolgoznék veletek
Nem csak szavakkal írhatjuk le, hogy milyen közösséget szeretnék kialakítani. Nem csak kritériumokat sorolhatunk fel. Egy kampány hangulatával harmónikusan összeillő csapattagokra lelhetünk.
Szívesen dolgoznék veletek
Nem csak szavakkal írhatjuk le, hogy milyen közösséget szeretnék kialakítani. Nem csak kritériumokat sorolhatunk fel. Egy kampány hangulatával harmónikusan összeillő csapattagokra lelhetünk.
Hangulatjelek egyedisége
Naponta használjuk. Mindeki szívesen veszi. Ezek az apró figyelmességek nagy hatással vannak mindenkire. Csak szólunk: egy márkának is lehet saját ikonkészlete.
Hangulatjelek egyedisége
Naponta használjuk. Mindeki szívesen veszi. Ezek az apró figyelmességek nagy hatással vannak mindenkire. Csak szólunk: egy márkának is lehet saját ikonkészlete.
Nagy bejelentésekre
A márkák életében is vannak olyan nagy pillanatok, amelyek egyedi kialakítást, különleges megjelentést igényelnek. Ezek hivatottak üzenetünk mellé állítani a hallgatóságunkat.
Nagy bejelentésekre
A márkák életében is vannak olyan nagy pillanatok, amelyek egyedi kialakítást, különleges megjelentést igényelnek. Ezek hivatottak üzenetünk mellé állítani a hallgatóságunkat.
A bizalom szimbóluma
Márkánk iránti bizalom kivételes eszköze. Büszkeség elővenni, öröm bírtokolni. Nagy érték egy igazán kis felületen.
A bizalom szimbóluma
Márkánk iránti bizalom kivételes eszköze. Büszkeség elővenni, öröm bírtokolni. Nagy érték egy igazán kis felületen.
Adaptálódni tudni kell
Amikor egy márka megérkezik egy adott országba először felméri, hogy ott jól értik-e az üzenetét? Van úgy, hogy nem csak nyelvet kell cserélni, de a vízuális elemeket is aktualizálni érdemes a helyi viszonyoknak megfelelően.
Adaptálódni tudni kell
Amikor egy márka megérkezik egy adott országba először felméri, hogy ott jól értik-e az üzenetét? Van úgy, hogy nem csak nyelvet kell cserélni, de a vízuális elemeket is aktualizálni érdemes a helyi viszonyoknak megfelelően.
Az első benyomás
Vendégeket várunk és a legjobb oldalunkat szeretnénk megmutatni. Ebben az esetben több oldalunkat is. Termékcsoportokat, szolgáltatás szegmenseket egységesen. Úgy is nagy nyüzsgés van egy ilyen rendezvényen, legalább mi kommunikáljunk letisztult formában!
Az első benyomás
Vendégeket várunk és a legjobb oldalunkat szeretnénk megmutatni. Ebben az esetben több oldalunkat is. Termékcsoportokat, szolgáltatás szegmenseket egységesen. Úgy is nagy nyüzsgés van egy ilyen rendezvényen, legalább mi kommunikáljunk letisztult formában!
Reszponzívitás a kulcsszó
Ahány képernyő, annyi lehetőség az üzenet átadására. Csakhogy ugyanannyi a lehetőség a követhetelenségre is. Asztali számítógép nagy képernyője vagy mobiltelefon az utcazajban. Bárhonnan nézhetnek, mindig a legérthetőbbnek kell maradni.
Reszponzívitás a kulcsszó
Ahány képernyő, annyi lehetőség az üzenet átadására. Csakhogy ugyanannyi a lehetőség a követhetelenségre is. Asztali számítógép nagy képernyője vagy mobiltelefon az utcazajban. Bárhonnan nézhetnek, mindig a legérthetőbbnek kell maradni.
A tér élménye
24 órás bemutató tér az elköteleződés új eszköze. Hív, hogy nézz be, fedezd fel! Hitelessé válik a szolgáltatás és a termék a saját „eredeti” környezetében.
A tér élménye
24 órás bemutató tér az elköteleződés új eszköze. Hív, hogy nézz be, fedezd fel!
Hitelessé válik a szolgáltatás és a termék a saját „eredeti” környezetében.
Partnereink hosszútávú bizalma az igazi kitüntetés számunkra. Napról napra megküzdünk elnyeréséért. Tudjuk milyen lassan épül fel és éppen ezért milyen nagy értéket képvisel.